Oct 6, 2010

Photobucket

Mange, mange tak for alle jeres lykkeønskninger i dag på bloggens birthday -jeg skal lige til at svare på alle jeres kommentarer. Min dag er gået med træning og nogle praktiske ting der skulle ordnes. Nu sidder jeg klar med klam færdigret fra Netto og venter på debatten mellem Helle Thorninger og Lars Løkke på TV2 her kl. 20.00 (jeg skrev vist fejlagtigt for en uge siden, at det var der - men det ER altså i aften). Husk at deltage i konkurrencen om lækkerier til jeres garn her. Jeg kan afsløre, at ingen endnu har haft 13 rigtige - men en del har tilgengæld 12 rigtige. Glæder mig til at få flere mails fra jer - det er vildt sjovt at læse jeres svar. Især hvilken nationalitet det er i tror jeg er, udover dansk selvfølgelig


I've spent today at the gym and now I'm eating crappy food and waiting for a big tv debate between these danish two politicians.

4 comments:

Anja said...

Det er også den jeg kæmper med :P Men så har jeg da fået læst hele din blog i gennem, haha

Simone Hagemann said...

Årh, tak for påmindelsen. Jeg havde helt glemt klokken, men nu skal tv'et i hvert fald tændes! (:

Anita said...

Tak for din kommentar på min blog.
Jeg har faktisk, netop idag, snakket med min frisør om at vi trækker dem ud - næste lørdag.
Jeg savner det glatte og nu har jeg prøvet krøllerne - og kan finde dem frem når jeg skal i byen eller noget. :)

Jeg sidder virkelig også og kæmper med det spørgsmål.
Ellers må jeg sige at det er en super måde at fordrive en eftermiddag på når man (igen) ligger syg.

Knus Anita
www.blondebekendelser.blogspot.com

Miss Jeanett said...

Hehe ja sjovt at det netop er den med nationalitet der volder folk sådan problemer. Jeg har nævnt det på bloggen før ;)